top of page

Atletika - prospěšná kdykoliv

⁣⁣⁣⁣⁣⁣ 

Chcete - li vypadat dobře, hýbat se dobře a podávat dobré výkony ve fitku, tak určitě zařaďte do svého tréninku atletické prvky tréninku. 🏋🏻‍♂️🏋️‍♀️⁣ ⁣



Zvlášť třeba pokud se vám nedaří zvednout váš dřep, tak explozivní trénink vám rozhodně pomůže, obzvlášť ve spodní části dřepu. ⁣ ⁣ 

Atletice se můžete věnovat lehce po hlavním tréninku nebo ve volné dny, jen si musíte upravit objem práce, aby to vaše CNS zvládlo. ⁣ ⁣


Rozhodně, ale nikam nepospíchejte a dejte si na čas. Pokud už trénujete nějaký ten pátek ve fitku, tak atletické pohyby budou pro vás něco nového a musíte naučit tělo pracovat v jiných pohybových vzorcích. Nejtěžším úkolem nejspíš bude to, že musíte přenést váhu na špičky a naučit se měkce dopadat.



S atletickým tréninkem si můžete více vyhrát než-li např.  s tréninkem na silový trojboj - zde jsou tréninky předem dané a občas to může být nuda. Kdežto při atletice můžete dělat věci jako - skoky na bednu, do dálky, sprinty, skoky přes švihadlo, kliky s odrazem, muscle up, sled sprinty... Prostě si můžete s tréninkem vyhrát více, rozhodně bych, ale zůstal i u silového tréninku, jelikož ten bude mít velký carryover právě k té atletice a pomůže vám udržet svalovou hmotu a esteticky vzhled.



Atletiku můžete naštěstí trénovat i v období korona viru, můžete si vybrat les kde nikdo nebude a dělat krátké sprinty do kopce nebo skákat na různé překážky. Jednoduše si vytvoříte žebřík z kousků klacků nebo využijete terénu na různé dead stopy nebo písek na ztížení startů.


Prostě atletický trénink se dá dělat prakticky všude a i při omezených podmínkách. Pokud tedy nejste jedni z těch šťastlivců co si stihly koupit celou domácí posilovnu, tak klidně na nějaký čas vyměňte způsob tréninku - bude vás to bavit a navíc budete pálit mnohem více kalorií.

3 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comentários


bottom of page