top of page

Proměna III. - z hubeňoura tlouštíkem a pak trenérem

Ač to bude asi trochu sebestředný článek, tak si tu odložím i svojí proměnu nebo proměny. Jelikož jsem pošel více fázemi, protože jsem chtěl mít odzkoušeno všechno co ve fitness světě koluje a zjistit tak, co má smysl a co je totální bullshit.


Začal jsem cca před nějakými 9 lety, kdy po střední škole nebo někde ke konci školy už mě nebavilo se flákat a chtěl začít něco dělat, jelikož jako mladší dítě jsem hrál pořád nějaký sport a pak se na střední na všechno vykašlal.

Rozhodl jsem se tedy vyzkoušet něco mimo kolektivní sporty, jelikož nejsem úplně týmový hráč a sehnal si jediného trenéra co jsem kdy měl a začal. Trenér mi předal nějaké zkušenosti, ale skoro ihned jsem se začal vzdělávat sám, jelikož mi nestačilo jen to co jsem poslouchal od trenéra. Takže s ním jsem odcvičil první dva roky a pak se dal na svojí cestu stylem pokus omyl. Vyzkoušel jsem za ty léta všechny styly tréninku a diet, o kterých se rozepíšu v článcích zde.



Po spolupráci s trenérem jsem měl 100kg, jelikož jsme údajně jeli objem, to byla docela chyba, ale neviním ho z toho, prostě tam byli nějaké zastaralé informace a tak jsem šel rovnou do diety. Prosěl jsem podobnými obdobími několikrát a jednou zkoušel i 5000 kalorií a to byl super příjem, ale konečná váha 90kg už pro moje tělo nebyla únosná.

Asi po 4-5 letech jsem si řekl, že si udělám kurz. O pár měsíců později kurz mám, ale rozhodně jsem nechtěl hned jít trénovat lidi, ještě jsem necítil, že bych si to mohl dovolit (to by si měl vzít každý trenér k srdci - po pár letech prostě nemáš dostatek zkušeností).


Posledních pár let se zaměřuji na silový trénink a v jídle si užívat života a ne nějaké striktní diety. Sem tam udělám formu pro instagram. Ale hlavní je pro mě samotného síla a jeden z cílů je 300kg na mrtvý tah.


Začátky jsou bez trenéra vždy těžké a je lepší si ty začátky určitě projít s trenérem. Jinak budete taky muset zkoušet a experimentovat a ztratíte dosti progresu, který můžete mít s trenérem mnohem rychleji.


Pokud je vaším cílem zhubnout, nabrat svaly nebo být silný a atletický, tak se nebojte ozvat, vše to mám odzkoušené a odtrénováno na spoustě klientů. Jo zapomněl jsem zmínit, že osobní tréninky provozuji až poslední dva roky, takže až po nějakých 7 nebo 8 letech cvičení a skoro 30 letech věku.


A když už si vyberete spolupráci s námi nebo se mnou, tak to vždy poskládáme tak, aby vás to bavilo, to je na tom nejdůležitejší.

32 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page